dimarts, 3 de gener de 2012

Treballadora

juliol 2009

10 comentaris:

  1. muy bueno tu blog! gracias por seguir el mio
    desde buenos aires
    eugenia

    ResponElimina
  2. Evocadora imagen amigo, mucho...
    Se me han venido a la mente miles de metáforas...

    Espero que el nuevo año me depare más de estas cosas suyas...

    Un fuerte abrazo,
    Db.

    ResponElimina
  3. Tu ingenio va a más. Muy buenos posts. Salu2.

    ResponElimina
  4. Ets imprevisible...sempre em sorprens agradablement...sempre!

    ResponElimina
  5. Com m'agrada aquesta poesia!!!! et felicito pel bloc!

    ResponElimina
  6. Sí àLEX, ESTRAORDINARI.
    una politja sempre fent força per estrebar de tot.
    una abraçada

    ResponElimina
  7. Moltes gràcies.

    Disfruto amb els meus xiuxiuetjos, i els vostres comentaris li donen sentit blog i m'animen a seguir...

    Muchas gracias. disfruto con mis murmullos, y vuestros comentarios le dan sentido a este blog y me animan a seguir...

    Gracias Eugenia. La globalización también tiene cosas positivas...

    David, mucho me temo que seguiremos visitándonos y, por mi parte, sorpendiéndome gratamente.

    Miguel Ángel, tu comentario es de los que animan a seguir... Gracias

    Admiració mútua Remei !

    Salut Jordi (era un esternut, no?). Motes mercès.

    Mínimal, ja saps que venint de tu és una satisfacció.

    Moltes gràcies Marta. Agraeixo la visita i el comentari.

    Sandra, ajudant i minimitzant l'esforç dels altres i, sovint, amb poc reconeixement !

    Abraçades.

    ResponElimina
  8. Només puc dir que és una genialitat...

    ResponElimina