dilluns, 9 de gener de 2012

Encetem el cicle 6 de 9, ART I CASTELLS



Divendres 13 de gener, a les 19h

Inauguració de l'exposició

Zona de càrrega i descàrrega

Àlex Monfort, poesia visual

Del 13 de gener al 8 de febrer

Sala d'exposicions de Minyons, 
C/ Teatre 4-6, Terrassa
Horari: de dilluns a divendres 
de 18h a 22h.



Aquesta mostra forma part de

6 de 9, cicle d'art i castells

un projecte del Laboratori Creatiu 

d'Amics de les les Arts i JM

                                                     i Minyons de Terrassa.




4 comentaris:

  1. No m'ho recordes...que jo vull anar i no puc...
    BICHEJO!
    SORT!

    ResponElimina
  2. Moltíssimes gràcies Remei. El teu suport m'arriba i no tinc cap dubte que si estiguessiu més a prop us posarieu a primera fila, je, je.

    ResponElimina
  3. Tinc ganes que arribi el divendres, per disfrutar del tret distintiu de la perspectiva visual de l'Àlex Monfort, viva i plural...amb la barreja d'empremtes que amb el pas successiu del temps i l'experiencia ens farà descobrir la varietat d'onades visuals passejant entre les seves obres.

    M.A. Mercader

    ResponElimina
  4. Por aquí de nuevo amigo, tomando más de tu icónica imaginación...

    Un fuerte abrazo,
    Db.

    ResponElimina