divendres, 16 de desembre de 2011

Coincidències


La casualitat ha volgut que durant el mes de gener ignauguri dues exposicions diferents:







Del 13 de gener al 8 de febrer al local  
dels MINYONS de Terrassa i dins del
cicle 6 de nou presento l'exposició
ESPAI MINYONS, ZONA DE
CÀRREGA i DESCÀRREGA.
Una dotzena de peces relacionades amb
el món casteller.

Ignauguració: divendres 13 a les 20h.
Horari: de dill. a div. de 18 a 22h











Del 19 de gener al 19 de febrer, al local
municipal de l'ANTIGA ESTACIÓ 
DE RUBí  C/ Historiador Josep Serra, s/n 
de Rubí (al costat de l'estació dels FFGG).
Presento unes 30 peces (fotogràfies, gràfismes
i poemesobjecte), més de la meitat de les quals
és la primera vegada que exposo.

Ignauguració: dijous 19 de gener a les 19'30h
Horari: dmrts a dis de 17'30 a 21h
             dmgs i festius d'11 a 14 i de 17 a 21h








NO CAL DIR QUE HI ESTEU TOTS/ES CONVIDATS !









10 comentaris:

  1. Vaja alegría em dónes...exposes!!!
    Ojalá puguerem anar...
    ENHORABONA!!!

    ResponElimina
  2. moltes gracies Remei i Pep. Sé que per poc que poguessiu estarieu per allà i això ja m'omple.
    Una abraçada
    Si algun dia exposo per aquí ja us avisaré...

    ResponElimina
  3. Te agradezco mucho tu visita, entre otras cosas porque gracias a ella he podido encontrar tu espacio, en el que dicho sea de paso, hay cosas muy buenas y muy interesantes...

    Nos seguimos...

    Un saludo cordial,
    Db.

    ResponElimina
  4. Carai Àlex, quina satisfacció em dones, felicitats!!!

    Tots els meus ànims i admiració pel teu treball.

    Una forta abraçada.

    ResponElimina
  5. intentaré atansar-me, la de Rubi es més probable ja que esta pberta el cap de setmana!
    moltes felicitats!
    la primera de gener ho penjo al papes...
    una abraçada.

    ResponElimina
  6. Gracias por el comentario David.

    Es un lujazo poder compartir i poder admirar otras propuestas...

    Saludos

    ResponElimina
  7. Moltes GRÀCIES Mínimal, l'admiració es mútua.
    En la de Rubí hi haurà força part fotogràfica que encara no ha vist la llum...
    Tot i els pocs coneixements tècnics que tinc, la fotografia és un món que vaig descobrint - i en això la teva aportació plàstica i conceptual és una gran finestra- per plasmar el que m'envolta a la meva manera .

    Una abraçada.

    ResponElimina
  8. Moltíssimes gràcies Sandra.

    Si et passes per allà avisa'm que em farà molta il.lusió.

    Una abraçada.

    ResponElimina
  9. Seguramente no recordaran nada mejor en muchos años. Afortunados los que pueden disfrutar de esas exposiciones.
    Enhorabuena a tí , artista.
    Para los que no podemos ir, ve colgando alguna obra.
    Un saludo

    ResponElimina
  10. Muchas gracias Dámaso, espero que lo recuerden en positivo.
    No te preocupes iré colgando las piezas poco a poco...
    Saludos

    ResponElimina