dissabte, 12 de novembre de 2011

El dia que contrataquin...

gener 2011

12 comentaris:

  1. Jo Àlex, qué maca i quant arriba a dir, excepcional, la meva enhorabona, una idea molt original i un concepte ben dessenvolupat i executat

    Una forta abraçada amic.

    ResponElimina
  2. Amenaça papereronuclear. A punt per al dia després de les eleccions.

    ResponElimina
  3. És molt bona!
    Pensava en una margarida quan he vist la metxa...a l'ampliar la foto, he vist que no.
    M'agrada la poesía, i la teva més!
    Besos!

    ResponElimina
  4. Gràcies Mínimal.
    És impressionant la quantitat de deixalles que arribem a generar...
    Una abraçada.

    ResponElimina
  5. Ja ja.
    Com es posin d'acord totes les papereres i les bústies el dia després, ja ens podem preparar...
    Salutacions

    ResponElimina
  6. Gràcies Remei.
    És un gust i un honor venint de tu...
    Salutacions

    ResponElimina
  7. Me gusta un montón.... viva esa genialidad tuya.
    FELICIDADES-

    ResponElimina
  8. Moltes gràcies Núria.
    Estaba allí apuntándome...

    ResponElimina
  9. no sé perquè però em sembla un presagi del que passarà al 21-N!!!

    ResponElimina
  10. Anònim/a, a mi també em sembla que ja ens podem anar posant a cobert perquè certament no fa massa bona pinta...

    ResponElimina
  11. Muchas gràcias Susu.
    Por la visita y por el comentario.
    Saludos...

    ResponElimina