divendres, 21 d’octubre de 2011

Tramuntana

octubre 2008

10 comentaris:

  1. Boníssim!! i molt apropiat pel cap de setmana.
    Salut i imaginació! (encara que tu, d'això darrer en vas sobrat...)

    ResponElimina
  2. Dolça, suggerent i genial combinació de paraules amb la tendre imatge!
    Salut i Poesia de la teva!!!!

    ResponElimina
  3. Tramuntana...el nostre vent...i que torne!
    Em deixes al.lucinada amb el teu treball!
    Pura delicia...

    ResponElimina
  4. La tardor i el retorn a les passes, un poema preciós.
    una abraçada,

    ResponElimina
  5. Moltes gràcies Violant, Tarannà, Remei i Sandra els vostres comentaris m'animen a seguir (tant si fa vent com si no....).
    Salutacions i atmòsferes netes...

    ResponElimina
  6. Magnífica Âlex, seré jo, però m'arriva un sentiment d'erotisme que m'atrau molt, ja veus...

    La meva enhorabona.

    Una abraçada.

    ResponElimina
  7. Minimal és un joc fonètic en el que justament buscava aquest aire.
    Sembla que he aconseguit transmetre-ho. Gràcies

    ResponElimina
  8. Jajaja Àlex, ho has aconseguit plenament, et felicito novament a tu pel resultat i a mi mateix per saber-ho interpretar, jajaja...

    Una abtaçada i andavant.

    ResponElimina