divendres, 28 d’octubre de 2011

L'ull que tot ho veu

novembre 2010

8 comentaris:

  1. Això ho hauries de comentar amb en Víctor Pàmies.

    ResponElimina
  2. Saps que impressiona? també llegeixo al Victor i estic d' acord amb en Jordi.

    ResponElimina
  3. Jordi en un primer moment vaig pensar que m'havies escrit un missatge en clau... Ara ja he entrat al bloc d'en Víctor Pàmies i t'he entés, gràcies per passar-te per aquí i pel suggeriment (ho faré).

    ResponElimina
  4. Hola Marta, benvinguda.
    A mi de petit sempre em deien: vigila que "ell" ho veu tot.
    El cert és que cada vegada més, estem (i ara del cert) controlats per aquests "ulls" que ens vigilen des dels llocs més insospitats. Això si que impressiona i fa por....
    Gràcies per passar-te .

    ResponElimina
  5. Estem fitxats!
    Saben tot el que fem...
    :(

    ResponElimina
  6. No se si ho saben o això és el que es pensen, potser e repte és intentar que no ens vegin, fer coses però d'amagatotis...

    ResponElimina
  7. Es impactant, cert i preciós, jo ja fa temps que no crec en Déus i fa veritable pànic que la vida aliena estigui en mans d'alguns.
    Una abraçada.

    ResponElimina
  8. Tens tota la raó Sandra.
    Gràcies per passar-te...

    ResponElimina