dijous, 29 de setembre de 2011

Sense "piques"

setembre 2008

4 comentaris:

  1. Millor... sense piques no hi haurà baralles en aquest jorn de juguesques sensuals...

    Aquests dies he anat xiuxiuejant per ací. De poesia visual només en coneixia alguna cosa d'en Brossa, de Salvat-Papasseit i poc més (vergonya!, però es que no ho puc abastar tot....). He trobat curiós que visionar aquests poemes em fes relaxar la ment, jo sóc nervioseta, així que aquest racó esdevindrà per a mi una mena de "tranquimasin"...
    Gràcies!

    ResponElimina
  2. Àlex, admiro el teu treball, em meravella. :-)

    La meva enhorabona per aquest haiku visual que ens regales.

    Una abraçada.

    ResponElimina
  3. Minimal. Un gust.
    Ja saps que per mi tu tampoc et quedes gens curt amb el que fas...
    Salutacions.

    ResponElimina
  4. Benvinguda Violant.
    Aquesta del "tanquimasin" és una visió del que faig que encara ningú no m'havia comentat...
    Gràcies.

    ResponElimina