divendres, 12 d’agost de 2011

Paisatge d'estiu

juliol 2011

8 comentaris:

  1. Agraeixo que facis aquest comentari, Arlequí, sovint intento buscar un caire social i reflexiu en les meves peces.

    ResponElimina
  2. de vegades ens em de conformar amb el que toca...
    molt bo.

    ResponElimina
  3. molt interessant àlex la teva poesia visual, quelcom original i diferent que dóna per a la reflexió i que cal visitar poc a poc
    així ho faré
    de moment rep una salutació ben cordial des de mataró
    joan

    ResponElimina
  4. Salut,

    Molt interessant la feina que publiques al bloc. Em sembla que m'hi quedaré a tafanejar.

    ResponElimina
  5. Joans, moltes gràcies pels vostres comentaris, animen a seguir....
    Sigueu benvinguts a aquesta finestra.

    ResponElimina
  6. ja, ja. Molt irònic. Ho resumeix, sí, i moltes altres coses, em penso. Salut.

    ResponElimina
  7. Gràcies Igor.
    A l'estiu, quan em trobo amb l'amuntegament de persones i "edificis" al litoral català el primer que em passa pel cap és fugir (de vacances...).
    Salut

    ResponElimina