dilluns, 1 d’agost de 2011

Hi ha sequera...

abril  2008

7 comentaris:

  1. Hola Àlex
    Volia felicitar-te pel teu blog, m'encanta!
    El meu present és disfrutar cada instant, cada moment que estem vivint sense pensar gaire en el futur i per descomptat en el passat. Per ser feliços hem de saber apreciar el què tenim ara i aquí!
    Imagino que t'ho deu haver dit moltes persones, però jo tenia ganes de dir-to: aprofita la teva habilitat, la poesia relacionada amb l'imatge, en treuràs una satisfacció interior inexplicable!
    Seguiré el teu blog!

    ResponElimina
  2. Hola Alex!
    quina descoberta! poso l'enllaç de xiuxiueig al papallones! i sigues benvingut.
    :) una abraçada.

    ResponElimina
  3. Avui he descobert el teu bloc i m'ha enganxat. Quan torni de vacances el recomanaré al meu...
    Ens "veiem"!

    ResponElimina
  4. ja sé que era la teva presencia i ara en visc la sequera

    ResponElimina
  5. Gràcies Anna, Sandra i "jomateixa" pels vostres comentaris. M'afalaguen i animen a seuir. Sigueu benvingudes que jo també us aniré seguint...

    ResponElimina
  6. Anònim/a l'hi has donat una clau de volta interessantíssima, m'agrada. Gràcies.

    ResponElimina
  7. Realment fa pensar....
    Petons

    ResponElimina