dimecres, 18 de maig de 2011

A través del mirall...

març 2011
Aquesta peça titulada "A través del mirall... "  és una de les dues amb les que participo en la tercera mostra del cicle InterCoNNexions, “A de poem-A”, organitzada per Amics de les Arts i Joventuts Musicals  de Terrassa. 
Aquest dissabte 21 de maig a les 19,30 hores serà la ignauguració, i podrà visitar-se fins el dia 9 de juny (de dimarts a diumenge de 19 a 21 hores).






                                                                                                                                              

6 comentaris:

  1. Només veure la foto ja fa impressió, així que m'imagino que veure-ho penjat a la paret ha de fer encara un efecte més xocant. Espero poder-ho experimentar en l'Exposició.

    ResponElimina
  2. OHHHHHHH quina sorpresa!!!! Enhorabona per aquesta finestreta que ens acosta a tanta inquietut...que ens convida a "inter-conexionar"!!! Endevant GRAN poeta!!!

    ResponElimina
  3. Quin goig descobrir aquesta genuïna manera de veure i sentir la Vida, amb l'art de traduir-nos-la poèticament amb la teva particular mirada!
    Gràcies per animar-te a presentar-a en diferents ocasions i espais diversos, per fer-nos-la arribar, revelant el que sentim, desvetllant el nostre sentit! Judit

    ResponElimina
  4. L'altre dia vaig passar per l'exposició A de poem-A i em va semblar molt interessant. sobretot aquesta obra que, segons el meu critèri era la més original.

    ResponElimina
  5. Renoi començo a espantar-me una mica...
    Moltes gràcies pels vostres comentaris, és un plaer !

    ResponElimina
  6. La fotografía és genial, l'angle en que està persa la lluminositat... però sobretot és tan bona ja que l'element que és fotografiat és maravellós.
    No vaig tenir la oportunitat de veure-la a l'exposició pero m'imagino que deu ser encara més impressionant

    ResponElimina